King William IV Hotel – Luton

Am sarit in avionul low cost Wizz-Air catre Londra Luton si am ajuns la destinatie pe la ora 21 intr-o seara umeda si intunecoasa. Am aflat de pe siturile de specialitate ca strada catre Londra este in lucru si pot aparea intarzieri neprevazute in trafic. Prin urmare am hotarat sa nu mergem la plimbare prin minunatul oras ci sa ne petrecem noaptea la un hotel local pentru ca a doua zi sa fim cat mai proaspeti si apti de aventuri in Islanda. Am luat taxiuri de la aeroport si am ajuns cu bine (contra sumei de 10 sterline de taxi – de impartit la 4 persoane) la hotelul pe care l-am rezervat online de acasa.

Hotelul este mic si cochet. La parter are un pub foarte popular in zona, plin de clienti zgomotosi pana tarziu in noapte. De asemenea, tot la parter, in incinta barului exista si un restaurant maricel si un loc de joaca pentru copii. La etaj are cateva camere mici dar curate, dotate cu bai bine intretinute. Am avut rezervate camere cu 2 si 3 paturi. Zgomotul de jos nu ajungea pana la noi in camere dar nici nu ne-am preocupat prea mult de acest aspect pentru ca imediat am iesit la o bere la parter.

Hotelul este gestionat de o familie foarte cumsecade. Era deja tarziu si bucataria era inchisa dar noua ne era foame. Baiatul de la bar (cred ca era unul dintre proprietari) s-a oferit sa ne comande ceva de la un restaurant din sat si am optat cu totii pentru pizza. Baiatul a sunat la restaurant si peste vreo 30 de minute pizza ne-a fost livrata. Am fost foarte incantati de modul jovial in care baiatul s-a dat peste cap ca sa ne satisfaca si cele mai mici dorinte. In camere existau, pe o polita, doua cutii de cereale, niste cutiute cu dulceata si o cutie medie de lapte reprezentand “micul dejun al campionilor” (deoarece noi plecam a doua zi dimineata pe la 5 catre aeroport si la acea ora nu era nimeni la restaurant).

DSCN2318 DSCN2331

Am apreciat din nou amabilitatea gazdelor si faptul ca s-au gandit la noi. Pe deasupra, tot baiatul de la bar, s-a straduit sa ne rezerve si taxiurile pentru a doua zi. Am urcat in camere pe la ora 24 si am dormit bustean pana a doua zi dimineata devreme.

DSCN2320 DSCN2319 DSCN2315

Hotelul este micut, construit dupa modelul vechilor case din lemn tipic englezesti, cu multe barne inegrite de vreme. Are doar vreo 6 camere, curate dar mici, fara prea mari pretentii. Baile au toate cele necesare, sapun, sampon, hartie igienica. Exista WIFI gratuit. Pentru o noapte in care nu aveti ce face este foarte comod, aproape de aeroport si gestionat de oameni prietenosi care va stau la dispozitie si va ajuta sa rezolvati orice problema.

DSCN2316 DSCN2317

Il recomand cu caldura oamenilor nepretentiosi care au nevoie de odihna, de un pahar cu bere buna si de o companie vesela de englezi si englezoaice care locuiesc intr-un satuc in care toata lumea cunoaste pe toata lumea, pe jumatate beti si pusi pe glume.

PS. pfoaaa… cand am vazut ce tremurate sunt pozeleeee… berea de la englejii astia e buuuunaaa! Si nimeni altcineva nu a facut poze aici. Hac!